سردر گمی دولت باکو در خصوص رژه همجنس بازان / اسلامگرایان در آستانه پیروزی دیگر

سردر گمی دولت باکو در خصوص رژه همجنس بازان / اسلامگرایان در آستانه پیروزی دیگر

به گزارش آران نیوز،دولت باکو که برای برگزاری رژه همجنس بازان از یک سو تحت فشار صهیونیستها قرار گرفته و از سوی دیگر از واکنشهای مردمی و نیز بین المللی واهمه دارد سیاست دوگانه ای در این خصوص در پیش گرفته است. این دولت از یک سو همچنان معترضین به رژه همجنس بازان را بازداشت می نماید که در آخرین مورد به بازداشت 11 نفر از دینداران در سومقائیت اقدام کرده است و از سوی دیگر دم از عدم برگزاری رژه همجنس بازان می زند در حالی که برخی سایتهای وابسه به دولت و نیز سایت رسمی همجنس بازان که مقر آن در آمریکا می باشد همچنان باکو را به عنوان محل برگزاری این رژه معرفی کرده و حتی  نام و نشان هتل های باکو برای استفاده همجنس بازان در سفر به باکو را درج نموده است.

بر اساس این گزارش رئیس بخش اجتماعی-سیاسی ریاست جمهوری آذربایجان در آخرین موضع گیری خود برنامه همه ساله همجنس بازان در حاشیه مسابقات یوروویژن را انکار کرد."علی حسن اف" معاون سیاسی و اجتماعی دفتر ریاست جمهوری آذربایجان در گفتگو با خبرنگاران در باکو ضمن اعلام این مطلب گفت: «مگر در آذربایجان قرار است رژه همجنس بازان برگزار شود؟ در آذربایجان مفهوم رژه همجنس بازان قابل درک نیست و واژه خاصی نیز برای آن وجود ندارد!برنامه برگزاری رژه همجنس بازان متعلق به یوروویژن می باشد نه ما!

وی تاکید کرد : ما برداشت خاص خود را از اسلام داریم و همه این را می دانند

کارشناسان دوگانگی رفتار و ادعای مقامات آذری را ناشی از تحت فشار قرار گرفتن آنان از دو سو می دانند. از یک طرف آنها برای رضایت صهیونیستها ونیز طیف همجنس بازان خود را مکلف به برگزاری رژه می دانند و از این رو معترضین به آن را بازداشت نموده و در خصوص اطلاعات ارائه شده در سایت رسمی همجنس بازان سخنی نمی گویند و از سوی دیگر برای کاهش فشارهای مردمی داخل و خارج جمهوری آذربایجان که طی روزهای گذشته به اوج خود رسیده و علما و مردم ایران به ویژه شهرهای تبریز و اردبیل نیز یکپارچه به رژه همجنس بازان اعتراض کرده اند ،مجبور به بیان مطالبی در خصوص عدم برگزاری این مسابقات می گردند.

منبع: خبرگزاری آران نیوز


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي
(روستای زهرامرکز بخش موران) اولوسلار آراسی اوشاق دونیاسی امام جمعه گرمی محرومیت زدایی از بخش موران این شهرستان را خواستار شد اخبار شهرستان گرمی:آیـنــه پیداشدن بند انگشت انسان در بسته همبرگر در قم!! + عکس فرماندار گرمی:فرهنگیان مربیان پرورشی دانش آموزان هستند اخبار تراکتور@استقلال گزیده ای از زندگینامه حجت الاسلام والمسلمین حاج میر قسمت موسوی اصل آشیق پری نین آزاد روحو آذربایجان گرگ در اساطير ترك آذربایجان، برترین ناموس ما است اعتراض به وضعیت دریاچه ارومیه ایستادن مقابل نظام نیست بازگشت قطعی اتحادیه اروپا و آمریکا به میز معامله نفتی با ایران ساخت سومین آهنگ تیم تراکتور سازی به زودی کلید می خورد چندخبر ازباشگاه تراکتورسازی بارش برف عشایرنشینان ییلاقات سبلان را غافلگیر کرد اشعار شهریار[دانلودآهنگ] سردر گمی دولت باکو در خصوص رژه همجنس بازان / اسلامگرایان در آستانه پیروزی دیگر تحلیل سی‌ان‌ان از سکوت غرب در برابر تصمیم ایران برای پرتاب چهارمین ماهواره





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

moran

a

moran

http://moran.loxblog.com

وطنیم ایران آنایوردوم آذربایجان

سردر گمی دولت باکو در خصوص رژه همجنس بازان / اسلامگرایان در آستانه پیروزی دیگر

وطنیم ایران آنایوردوم آذربایجان

به وبلاگ من خوش آمدید سوزلر خبرلر عـکس لر

وطنیم ایران آنایوردوم آذربایجان